film.

Fan vad jag blir störd på otrevlig personal, jag fattar inte hur dom kan få jobbet, när man står i kassa så ska man ju vara trevlig och hjälpsam. hur fan kan bitchiga, sura kärringar få jobb då?! lök som fan på dom.

Jag lånade en film av sis och Hans igår, som heter "Killers".
den lät spännande och det stod skräck som changer (eller hur det nu stavas.)
men fy fan vad den var dålig!
på baksidan så stod det att det skulle handla om någon knark uppgörelse, och att flera skulle mördas,
inga vittnen fick lämmnas, och en av mördarna blir kär i en av offren osv osv.
jag trodde det skulle vara dom första tio, tjugo minuterna av filmen.
men icke, det varade hela filmen, och blev sämre och sämre.
redan efter en kvart kunde jag räkna ut vem som skulle överleva. nej minuspoäng till den.
(namnet var ju rätt löjligt), men om det står skräck så ska det väl vara lite otäckt iaf.
iof, jag tycker inte SAW filmerna är läskiga, dom är mer äckliga på ett köttigt vis,
alltså det är så mkt blod och slafs och lik överallt.

för typ fem år sedan kunde jag inte ens titta på en beck film utan att bli rädd och gå och stänga av.
nu kan jag se allt, jag annalyserar iprincip varje film jag ser,
och hinner räkna ut vem mördaren är innan ens filmen gått en tredjedel.
finns det inget jobb för sånna? jag hittar typ alla fel och missar dom gör oxå?
någon måste väl ha koll på sånt när man spelar in filmer?

Just nu kollar jag på en film som heter "VENOM".
det är en av alla hundra filmer jag och Brallan kollat på genom åren :)
minns du "the nun"? haha! den var mer kul än äcklig.
Hursomhelst, denna film har jag sett flera gånger, den är lika äcklig varje gång, och jag har inte hittat speciellt mkt fel i den, så den få många plus av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0