lök.

Än en gång har jag svimmat.
jag har gråtit massa också,
ser ut som jag inte får jobba kvar hos Susanne heller....

Caféet kommer stänga.
hoppas dom nya ägarna till stället tänker öppna cafée, då kanske jag får jobba kvar. hoppas!
 
senast när jag var in på sjukhuset, så fick jag sms av susanne där hon frågade om jag kunde jobba, jag sa som det var, att jag var på sjukhus för jag svimmat, och igår ringde hon mig och sa att jag kanske inte kan jobba kvar, jag förstår henne, klart hon är rädd om hon har en skötare som svimmar, tänk om jag skulle svimma när jag är ute med henne. men det tog lite i hjärtat att bli av med båda jobben på en vecka, jag ringde och grät för min syster.

Jag har städat hela nedervåningen och hos Calle och Josefine,
så har jag satt in påskris och kycklingar i mitt rum och satt upp påskgardiner.

Imorgon kommer Jessica<3
vi ska välta s2, SugarPlum ska spela, det ska bli kul.
mamma har sytt en ny klänning till mig, samma mönster som min studentklänning,
tyget denna gång är svart med vita hjärtan på, helt sött! lix!!!

nej, nu ska jag göra mer bubbelvatten i våran flashiga sodaStream.

över och ut .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0