Ny smak --> LOKA skogsbär.

jag hade en sjukt konstig dröm inatt.
har haft flera wierda drömmar dom senaste nätterna, eller ja, nätter och nätter, har sovit 15 timmar på fyra nätter. jag är sjukt trött, men kan inte sova det går verkligen inte. jag ligger och kollar på tråkiga filmer för att somna, men så hör jag en massa ljud i huset, och då vågar jag inte blunda, så jag ligger där med lampan tänd i taket och tv:n på och somnar inte fören mamma ska upp till jobbet.
appropå jobb, igår var jag på wasa och hämtade mina sista grejer,
fick dom sista papprerna påskrivna och fick min sista lön.
hjälp, vad ska jag göra nu?
jag blir stressad och panikslagen av att jag bara har ett timanställnings jobb.
jag måste få ett där jag är heltids anställd!
jag vet en affär jag tänker gå och fråga i.
det gör jag imorgon. innan BSM.

över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0