pettson o findus och mucklornas värld

Det har varit värsta fina sommarvädret hur länge somhelst, och idag regnar det.
helt tråkigt. men hellre regn än snö.
Jag har tillbringat kvällen med att spela Pettson, "Pettson o Findus och mucklornas värld", från ca 4 år.
Ibland får man vara barnslig. ofta. typ jämnt.
jag ser ju kanappast ut som en som ska fylla 21 i höst, så det passar mig perfekt.




Imorgon ska jag till vårdcentralen och kolla så min trummhinna inte är helt sönder, och så får jag be till gud och Björn Dixgård att jag inte förlorat all hörsel.

Igår skrev jag packlista till mando, det är mindre än två veckor kvar!!
den blev nästan två sidor lång, fast jag kommer nog inte ens ta med mig hälften av det jag skrivit.
Jag längtar tills jag och mamma ska åka ut på "nu-ska-vi-köpa-det-du-behöver-ha-med-dag". då är ju alltid dollarstore den bästa affär, där hittar man verkligen allt! förutom fotoalbum och vin.

jag äger på att göra chailatte hemma! chai smak och skummad mjölk, jag är asbra på att skumma upp vanlig lättmjölk.
för typ tio minuter sen fick jag världens kaffe sug, så nu sitter jag med en kopp gott kaffe.
fast det är rätt dumt iaf, man ska inte dricka kaffe på kvällen.
jag kommer inte kunna somna fören fem.

just ja! jag ska till banken imorgon också, och fixa mitt kort som jag spärrat.
jag spärrade det efter fredagen, för jag trodde jag tappat det, men sen när jag kollar i plånboken på lördagen, vad ligger då inte där bakom bibliotekskortet?, jo, mitt visa kort. bravo hannavafan!

Jag har kommit på nästa tatuering jag ska göra, den är från en affich, så jag får ta med mig hela affichen och säga att dom ska rita av den och göra den i rätt storlek som jag vill ha den, sen tänkte jag göra en ny piercing. jag funderade ett tag på att göra det själv, men det är ju typ farligt, fast vi får se, vad min ekonomi säger.

Jag måste hitta nytt jobb fört som fan! har ju blivit av med båda mina på mindre än en månad. KUL! jävla darin. jag ringde och grät till min syster när jag fick veta om andra jobbet, det är ju faktiskt inte mitt fel att jag svimmar hela tiden, jag kan inte hjälpa att jag kanske har fått jävla epelepsi! "du förstår väl att du kanske inte kan jobba kvar här när du svimmar hela tiden Hanna." det tog verkligen i hjärtat när hon sa så. jaja, Life is a bitch and then you die.
men Jenny har ju en del kontakter, eller ja, städjobb på scandic, men jag gillar ju att städa :)

Nej, nu ska jag upp och se parlamentet tänkte jag.
över och ut. /HH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0