sjukhus besök. igen.

I fredags kom Jessica hit. Vi var på s2 och dansade till spf och the lance, det var riktigt kul faktiskt.
Det var sjukt roligt att träffa Jessica oxå<3 kvällen, eller ja morgonen slutade på akuten i Falun,
vi var hemma halv sex på morgonen.
anledningen till att vi hamnade på akuten var att jag, på något konstigt sätt lyckats få in min vänstra öronpropp FÖR långt in i örat, jag fick inte ut den, stod inne på tjej toan jätte länge, och helt plötsligt var jag omringad av en hel drös med kacklande fulla brudar som skulle se vad som hade hänt med mig.
dom blev helt tokiga, sa att jag skulle dö och allt möjligt.
 
när jag lyckades ta mig ut därifrån så kommer det fram en sönderblonderad brud med rosa  jacka; "jag ringer en ambulans, jag ringer, du stannar här, gå ingenstans, nu har jag ringt dom kommer! du kommer inte dö!"

alla var helt tokiga. tillslut så kom vi in till falun, dom plockade ut den, sen fick vi åka sjukbil hem.
så nu är jag halvt döv på vänster öra och har tinnitus på högra .ibland är livet bra rättvist. inte.

på lördag kom farmor, Jenny och hennes Hans hit på påsklunch, det var riktigt trevligt!
Jenny och Hans är jättegulliga tillsammans :)

Det är så sjukt fint väder ute!
man kan tro det är sommar,
mamma går runt ute i trädgården i linne och kort kjol, utan strumpbyxor,
hon har tom blivit solbränd! helt sjukt.

sugarplum ska spela i hamburg 19 Maj.
då tar nog EE und ich våra väskor och drar dit och dansar sönder grünsplan med våra tyska brudar<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0