01:08

I söndags var jag, mamma och jenny på trollbröllop i Äppelbo.
lika bra som varje gång vi sett det. man tröttnar aldrig.
jag skulle vilja vara med och spela i spelet någon gång,
vore kul att pröva på att vara rondan, eller ett av trollen kanske :)

I fredags var jessica här<3
Vi åkte in till stan och tittade på kalle, david och jonas när dom spelade på PL-caféet.
det var fullt med folk där och det var som i en bastu, men det var bra.
Sen åkte vi hem till mig och drack vin och hade trevligt.
var väldigt längesedan jag och Jessica träffades och gjorde någonting,
eller jag gjorde något överhuvudtaget.
sen cyklade vi in till stan igen och dansade till tidig morgon.
det var en mycket trevlig kväll och natt, thanx EE<3<3 lets do en upprepning soon again.

Nu kan jag som vanligt inte somna, drygt.
tror jag lägger mej upp i soffan ist.
det var en katt på besök för en stund sedan, men såg inte om det var samma som sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0