12:16

Jag hatar dom som jobbar på ICA Trumpeten! dom är så jävla otrevliga. jag var ute och cyklade imorse och påväg hem så stannade jag till för jag tänkte köpa en sallad och luckystrike.
det är en surkärring där som aldrig hejar, hon är jätte otrevlig i kassa, ger mig alltid mördarblickar.
hon ska väl vara glad att jag handlar i deras jävla ICA affär.
jag trodde att när man sitter i kassan så ska man vara trevlig och hjälpsam.
hon är alltid trevlig mot äldre och gamla, men så fort det är ungdomar som ska handla så är det den sura minen.
lök på henne. så in ihelvete.

Jag har asmkt utväxt, jag har köpt blekning, men orkar inte. jag måste städa hos Calle och josefin oxå.
Jag lekte med calle igår. Imorse la jag pussel. det var riktigt kul :)
någongång ska jag lägga klart mitt Marilyn Monroe pussel, men jag det är bara svarta bitar kvar. det är inga som passar.

Idag är det ett årsedan mormor<3 dog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0