13:06

Igår hade Jenny<3 och Hans en väldigt trevlig bjudning.
Det bjöds på kräftor, räkor, hembakat bröd, vin, välkomsdrinkar, god bål, tipspromenad osv.
jag åt iof. sushi, eftersom jag inte äter kräftor.
åh så fint dom hade börjat fått det i huset!
jag skulle kunna flytta in där själv!
så snygga väggar och hur dom inrett, allt var superfint!!!!!
gud, vad jag är avundsjuk!
Jag är så himla glad för Jenny och Hans skull!
Jag och Hans pratade en stund när jag skulle röka, han sa verkligen jättefina saker om Jenny. åh så trevlig och underbar han var! Jenny har verkligen hittat sin "man off life" <3

Tidigare på dagen så hade vi spelning med BSM. hämvärnets musikkår och frälsnings armén var oxå med. det var en spelning "istället för festival salute", för SSAB kunde ju inte sponsra iår.
först marscherade vi genom stan. jag gillar det! känner mig så snygg i uniform och att man ska göra allt fint, typ som millitärer. sen så spelade vi i tur och ordning med dom andra orkestrarna och sen flyttade vi om och spelade alla ihop. avslutningen blev med en kille från sthlms  någonting säckpipeplåsnings någonting. hursomhelst. han spelade iaf. säckpipa och vi kompade, han var superduktig! och snygg^^
sen cyklade jag hem. sen blekte jag håret, sen gjorde vi oss klara till kvällen.
Mamma vann fresten tipspromenaden!! hon var bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Syster

Du kan ju söka till svenska arméns musikkår och göra lumpen där, då får du både musiken och militären:)PUSS!

2009-08-30 @ 18:41:33
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

åh, söta fina du. Jag tycker jättemycket om dig också!! Förlåt för det där, men jag blev verkligen asorolig. Har ju träffat dig så lite på senaste tiden, så jag visste inte hur det stod till. (hade ju inte ens koll på att du fick sån där medicin) Men för en gångs skull kändes det skönt att ha jättefel. =) Hemskt gärna lunch nån dag! Den här veckan jobbar jag i gagnef =S men nästa vecka är jag ledig måndag och tisdag.. kanske då? PUSS på käraste lille björne <3

2009-08-30 @ 20:02:24
URL: http://minoru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0