15:40

igår bråkade jag med mamma. igen. varken hon eller jag tycker det är kul.
det slutade med att båda grät och skrek åt varandra.
jag vet att jag inte är guds bästa och duktigaste dotter.
om jag var mamma så skulle jag hata mej.
skulle aldrig vilja ha en dotter som mej.
strunt samma, jag vill ändå inte ha barn.
förlåt mamma. jag ska bättra mig, men inget hjälper för att du bara skriker åt mig.

jag har fått någonting i höger öga.
det varar. grönt. helt äckligt!
tror jag får gå in till optikern innan BSM.

på lördag har vi konsert i liljekvistska parken.
kom och kolla. klockan ett.

Jag fick kort från Naemi, i australien. nu ska jag svar på det och skicka med min adress igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0