16:43


jag ville tatuera över lite ärr på handleden. ska
dit om någon vecka och fylla i och kanske lägga
dit lite skuggor. eller nått. (det är från en mando diao text.)

sen gjorde jag "luffarprickarna".
Pappa hade en sådan, så jag gjorde en lika till minne för honom.
fast han gjorde ju sina tatueringar själv när han var på sjön.
min pappa var fett cool. han var sjöman!

jag har jävligt ont i foten och ögat.  varför ska jag få ont överallt på en gång.
pussar och kramar till min stora sis som fått sitt jobb på heltid! :) grattis <3<3

Kommentarer
Postat av: L.

Kan du inte visa alla dina tatueringar? :)

2009-08-27 @ 20:43:59
Postat av: c

fy så fin tatuering, avundas!

2009-09-01 @ 18:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0