16:44


Åh vad jag gillar denna bild!!!!<3

så sjukt mycket. det var den vintern då jag fort. bodde i lägenheten och jag och hannabola bestämde oss för att ta en vinkväll hos mig, men det slutade med att vi hamnade på en fest långt bort i ingenstans i falun.
och det var många där vi kände, och vi blev som 13 år igen och skulle på skoldisco.
jag mötte mirja och glev jätte glad och vi gav varann en stor kram, som hannabola lyckades fånga på bild.
och mirja ser så otroligt lycklig ut! :)
är det på grund av alkolholen eller att hon träffar mig?
jag såg nog minst lika glad ut, och det var Mirjas förtjänst<3 man blir alltid glad att träffa henne osv ;)

NU MÅSTE jag iväg till stan och och optikern och BSM!
över und out./HH
(PS. jag skrev nyss klart ett brev till Naemi i Australien som jag ska posta på vägen. DS.)

Kommentarer
Postat av: Mirja

Åh <3

2009-08-26 @ 17:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0