17:36

är nyss hemkommen från en helt jättemysig fika med min bästaste Ninan<3<3<3
hon var nyfriserad och nyfärgad i håret, vi gick förbi Jenny på Scandic oxå.
H-gud vad snygg hon är när hon står där.
N-ja,mn det är ju kostymen som snyggar till extra.
H-jag vet, varför tror du jag vill bli polis för?!!!

Jävla bögvärld attjag inte kan bli polis, har alltid velat det :(
men jag ska iaf försöka att läsa krimonologi.
Ninan och jag planerar Furuviksbesök, på torsdag, fast jag har ju inga pengar.
och mamma som inte pratat med mig på tre dagar lär väl knappast hjälpa mig.

Jag ska iaf till Peace and Love cafét i morgon om jobb och sånt.


Jag måste säga att mando diao gör jävligt bra videos.
och gustaf är snygg i skinnbyxor, och samuel i svart hår.
"hon var med från början, hon såg oss."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0