17:47

Idag var min kära syster på besök lite snabbt. det var trevligt. as always<3
varje gång jag ser henne, så blir jag mer och mer avundsjuk på henne.
när jag var yngre var jag rädd för henne, hon var alltid elak mot mig.
sa alltid dumma saker, kunde slå till mig, eller bara allmänt vara elak. säga elaka saker.
men nu ser jag upp till henne. hon har blivit en blandning mellan mormor,mamma och farmor, och jag respekterar alla otroligt mycket. på lördag ska jenny och karln ha kräftskiva, det ska bli trevligt :) 
fast jag har svårt att stå ut med barn, så ska jag göra mitt bästa, jag är så glad för att allting går så bra för Jenny.<3<3
Jag fick åka med sis in till stan för hon skulle jobba, och jag passade på att göra en del ärenden, har precis fått min pension, så tänker betala alla skulder, räkningar osv.
nu så jag har det gjort, så jag inte slösar på annat skit, fast det gör jag ju typ hela tiden än då,
men försöker att bättra mig. det är inte så jävla lätt!!

hursomhelst när Jenny släppt av mig vid sitt jobb så gick jag in mot stan, och då mötte jag Towe från min teaterklass på HBO. helt kul! <3 hon var lika snygg som alltid.
sen gick jag in på lindex för att se om byxorna fanns kvar som jag gått och tittat efter, dom kostade 300 kr, men nu 70 kr. men dom fanns inte :( men jag hittade ett annat par som jag köpte;

Jag ska nog sy om dom lite, för dom hänger, och jag vill att dom ska se slitna ut, som dom jag igentligen hade tänkt köpa, men inte fanns. 
(är lite glad innerst inne att dom är förstora och köpta på barnavdelningen.)

Jag gick vägen förbi systemet när jag skulle hem, och såg anna jobba där inne,
så jag gick in och hälsade. hon stod och jobbade med någon slags undersökning,
har inte läst den än, men för att jag ville vara med så fick jag en söt bricka :) jag mötte sandra oxå, som var oxå hos albin i lördags. hon var lika söt,snygg och vacker som alltid. har alltid avundas henne.


sen åkte jag hem och flashade mig i mina nya byxor för mamma.
ibland känner jag mig snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0