18:00

När jag var lite kunde jag inte ens titta på BECK filmerna, det var riktig skräck för mig, men nu älskar jag skräckfilmer, bara nu sitter jag och har maraton på dom SAW filmerna jag hinner.

Jag vill typ inte träffa någon nu. inte sen igår. vet inte vem jag kan lita på nu,
eller vilka som snackar skit och tittar snett på en.
det finns ju dom som spottar på en oxå. idioter.

Men jag ska fan inte tryckas ner av det, jag ska få mitt jobb,
sen när jag tjänat tillräckligt så tänker jag åka till tyskland, och stanna där så länge det går.

Nu måste jag hitt något jag ser smal ut i, snygg blir jag aldrig, men när man är smal så blir man automatiskt snygg (iaf i filmer.) jaja. skit samma. jag ska ha jobbet, så är det bara!

Mamma och AGneta har varit borta typ hela dagen nu! undrar vart dom är, jag måste ju typ gå igen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0