19:17

Jag tänkte bjuda på lite bilder från lördagskvällen;


Jag hade snygga skor på mig.


deras otroligt snygga tapet och trappräcke i hallen.


det var långbord och grejor.


deras öppna spis hade dom målat i svart.


deras supersnygga fondvägg.


deras fina veranda och den goda välkomsbålen.


deras sovrum och Jenny.


värdparet och husägarna, Jenny och Hans.


det bjöds bla på sushi och kräftor, men jag höll mig till sushin.


Hans enas brors döttrar, Olivia och Ines.

Det var Hans föräldrar med oxå, och bröder och flickvänner och mamma och jag, men jag tog inte så mkt kort,
eftersom min kamera är lite störd.

Kommentarer
Postat av: Syster

Tycker du tog jättemycket kort, många fler än vad jag gjorde.

Puss!

2009-09-01 @ 10:16:21
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0