australien.

I onsdags cyklade jag ut till farmor. Hon var precis hemkommen från sjukhuset, jag hjälpte henne med lite städning och sånt, sen smakade vi på hennes körsbärs vin. det var supergott verkligen. Vi började prata om Australien och att det skulle vara så underbart att åka ner tid igen. och så började vi prata om Naemi, och helt plötsligt så sa jag att jag ville ringa henne, så jag slog nummret till farmors syster i australien, och kom fram :) vad jag inte riktigt tänkte på var tidsskillnaden, klockan var typ tre på natten där. det var jättekul att prata med henne, jag saknar henne. jag berättade om min hjärnbjlödning jag hade haft, det lät som hon började gråta. hoppas inte. hursomhelst så var det mkt trevligt att få prata med henne :)

Igår träffade jag linda<3
det var mycket trevligt, vi gjorde milkshake och såg på film. vi cyklade oxå bort och kollade om vi kunde hitta min halsduk och jacka, så jag glömde kvar på midsommarafton. jag hittade dom :)

Imorgon fyller Anton år. 23. han börjar bli gammal.
Imorgon fyller CJ år. 29. han börjar bli väldigt gammal.

Jag har ont i halsen, men jag får skylla mig själv. det är mitt eget fel.

//HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0