snygg utsikt.

idag var det snygg utsikt i trädgården, solbrända, snygga arbetare i trädgården,
hela eftermiddagen för att laga en vattenläcka.
tror jag drack minst  6 koppar kaffe och bolmade lucky i massor, 
bara för att sitta ute och titta hur deras solbrända överkroppar svettades i solen, haha ^^

appropå svettas, jag tycker det känns så bra när svetten rigtigt rinner om en efter ett träningspass.
då känns det verkligen som det gett någonting, så nu sitter jag här, svettig och känner mig duktig.
det jobbigaste efter ett träningspass är att duscha, tycker iaf jag. fast det är ju ändå helt skönt att känna hur kallvattnet rinner över en.

Imorgon kommer Jessica! :) och Lisan oxå hoppas jag.
det ska bli jättekul. verkligen, har inte träffat någon på väldigt länge.
Jag pratade med Jessica igår, och hon frågade om jag hade varit ut på något roligt sen PL..
Jag kom inte på en enda rolig grej jag gjort. har inte haft någon lust. men nu har jag det :)

över und ut. / HH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0