planering

Idag svimmade jag, som tur var låg jag i sängen för jag började känna mig yr och yrslig.
lyckades bita mig i tungan oxå. Snart är det bsm, om typ en till ska jag gå.
måste nog spela igenom noterna innan. har typ glömt en hel del :/
Ninan och jag lekte lite idag, vi hade bestämt att vi ska til Furuvik imorgon och tänke planera lite idag.
så klart så har det stängt imorgon och på fredag. men vi åker på lördag istället :)
det ska bli kul, har inte varit där på LÄÄNNGGE. jag älskar karuseller. vi ska ha med picknick korg och lyssna på massor av bra blandband.

Jag tänkte lägga upp en bild på min fot, från början var den inte alls blå, nu blir det bara mer och mer varje dag, och fotknölen  på sidan är typ dubbelt så stor som vanligt, och det har börjat gjort ont upp i smalbenet. jag kanske borde kolla upp den.


Kommentarer
Postat av: Syster

Du skulle ju kolla upp den idag! Gör det! Puss

2009-08-19 @ 18:19:16
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0