17:29

Igår var jessica<3 här.
helt sjukt kul hade vi. as always<3
Linda ska iväg och plugga så hon hade lite avskedskalas, grillning osv. mycket trevligt var det.
jessica hämtade upp mig. då lyckades jag snubbla i trappen, så jag stukade foten.
så innan jag oh jessica dansade loss på s2 så fick jag byta mina 13 cm högklackade skor till mina ballerinaskor.
jag förträngde det onda i foten under kvällen,natten och morgonkvisten, så nu har jag väldigt jävla jätteont. den är helt svullen och tjock.

mamma var och plockade svamp. hon hittade tokmycket!


Så nu väntas det massa gott :)

Kommentarer
Postat av: Syster

:)

2009-08-16 @ 21:17:41
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0