furuvik

Ninan och jag var i Furuvik igår. vi åkte karuseller, klappade getter, slösade pengar på lotter och hade det mycket trevligt :) innan var vi in en sväng på valbo och IKEA. ninan skulle köpa en skrivbordsstol :)

klassiska getkortet :)

En get.

En ninan

en hannan

en påfågel

helt jättesöta grisar<3

bä.
när vi skulle åka hem upptäckte vi en parkeringsböter på bilrutan, vi hade glömt lägga fram Pskivan och ta parkeringslapp.

sen på kvällen hängde jag med snygga rockstjärnor som haft spelning och sen åkte vi ut till kyna och hem till albin där han hade styrt upp kalas och dans i lada till tidig morgon. väldigt väldigt trevligt, träffade många nära och kära som jag inte sett på länge. bara på två dagar har jag träffat fem stycken från musikklassen jag gick i på klacken.
min fot har svullnat upp ännu mera, nu kan jag knappt stå på foten, det gör så ont så jag mår illa. darin oxå.

Kommentarer
Postat av: Nina

Kul var det i furuvik, det får vi göra om. Kanske liseberg nästa gång? Kramar/Ninan

2009-08-24 @ 00:20:36
URL: http://nian.bloggagratis.se/
Postat av: Syster

Du är så himla fin på den där bilden du är ensam på! Det sa Nina och jag i mun på varandra igår när hon visade mig bilderna:) Å Hanna, ringt till vårdcentralen idag! PUSS!

2009-08-24 @ 09:44:07
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0