03:34

Jag vaknade nyss upp, ja okej, typ för en halv timme sedan. frös så jävla mkt.
(ändå låg jag med ett täcke, två filtar, strumpor, tröja och tröja/"jacka" eller vad det nu heter.)
jag la mig ganska tidigt, var så sjukt trött, är fort. det, så jag ska lägga mig snart again.
jag är trött på att få skulden för allting, och väldigt trött på att få skulden på sånt som jag inte gjort,
och inte kan göra någonting åt.
jag förstår att hon är ledsen och arg,
men hon behöver inte slå sönder saker och ge mej skulden för något jag inte ens har någon aning om har hänt.
när jag försöker prata om det så hittar hon alltid på bortförklaringar så det låter som att allt är mitt fel.
det blir jag ledsen över. hoppas att 2010 blir bättre.
min kära syster<3 ska fixa nyårspresent och jag har en här liggandes, så hoppas hon blir glad.

nej, nu ska jag gå och lägga mig again och slå på gravplundrarna.
jag lånade en massa band som vi brukade lyssna på när vi var yngre.
(så roligt att lyssna på nu när jag fått en ny som fungerar :D )
TACK! allra käraste syster<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0