11:09

Idag ska jag träffa Sofia :)
vi gick i samma klass ettan till nian, och har typ inte setts sen dess.
ska bli riktigt kul! :)
För en stund sedan så var det en kille här och fixade med toaletten nere.
han har varit här förut oxå.
han är SÅ snygg!
och värsta charmig, hoppas toan går söder igen. (så han kan komma hit igen)
Jag funderade nästan på att få omkull honom ^^
han ringde och sa att han sökte kerstin, jag sa att hon var på jobbet.
"jaa, det härär andreas som fixade med toaletten nere hos er"
-jaha! :D HEJ!
"ja, då är du med, men kan jag komma ändå? du är väll hemma?"
-ja, jo men visst! kom hit du!! :D
"ja, du ska ingenstans eller så?"
-nej, nej, kom hit du!!

haha, det var riktigt kul. åh han är så snygg och väldigt lik AA.
fler som är sjukt snygga är denna tjej;


Så vill jag skicka en massa pussar och krammar till Gustaf som är sjuk.
hoppas du blir frisk snart<3<3<3

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0