14:42

Idag gick jag in till stan, det var jäkligt kallt,
men skönt att få sig en lång promenad.
sen satte jag mig och läste på biblioteket.
det är rätt skönt att sitta där.
I lördags var Jenny här och hon och mamma bakade en massa julgodis,
medan jag satt och skrev klart alla julkorten och gjorde klart Anja och jules julklapp som jag ska skicka.
jag blev helt nöjd med den :) mamma hjälpte mej ju med en del,
men det mesta var min idé. I fredags så fick jag en postavi att jag ska hämta ett paket,
på skomakargatan (själva postkontoret).
vi brukar ju allt hämta paket och sånt upp på ICA kvarnen,
jag hoppade av glädje när jag såg det. det är mina skor som kommit!! :D
skorna som åkt ända från Kina. åh vad jag längtar efter att hämta dom :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Tavlan till Anja och Jules var verkligen snygg, jättefin! Du är så duktig! Hoppas att du blev nöjd med skorna!!!

2009-12-14 @ 19:11:11
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0