18:09

Nyss var det en kvinna/tant/tjej, vet inte vad man ska säga, men hon var iaf några år äldre än mig son ringde på mammas och min hemtelefon och ville prata med Jenny. jag sa att hon inte fanns på detta nummer, utan hade egen hemtelefon; "jaha, som har flyttat hemifrån och grejer."
Hon fick sis mobilnummer, (har inte lärt mig deras nummer utantill än.) men stört att folk som ska ha tag på personer, som tror att dom bor kvar, FAST man skickat ut adressändring osv.

mamma är ute på partaj med sina arbetskolegor, så jag får natta barnen och släcka överallt.
vet inte hur många ggr jag kollat spisen. jag är alltid rädd.
imorgon ska jag och älskade sis göra en del julklappsäränden togheter!
ska bli riktigt kul! :D kanske vi hinner med en fika oxå. <3

Kommentarer
Postat av: Syster

Du får berätta om den där tanten imorrn. Vem var det??? Klart vi kan hinna med en fika också! :) Pussar<3

2009-12-14 @ 19:13:09
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0