18:22

Nyss åkte Jenny och Mamma iväg på någon "tjejkväll" på Fröbergs. jag tyckte det lät lite töntigt, och jag är inte intresserad, så jag stannar hemma. Tidigare idag var jag och sis och tände ljus hos mormor,morfar och pappa. sen åkte vi och köpte sallader på trafikcaféet vid tågstationen. dom har sjukt goda allader där. och han i kassan var sjukt snygg!! ^^ där tänker jag lämna en CV. dom hade ingen vegetarisk, så dom fixade en till mig :) helt god var den!

Åh vad det var trevligt att träffa Sofia idag!!!!! verkligen!!!!!!
Vi satt och pratade massa gamla minnen och massa annat.
vi ska ses till helgen oxå.
jag längtar riktigt mkt! :) åh vad jag skrattade, vad vi skrattade.
det var så himmla trevligt! kram och puss till dig sofia<3

mina kära barn har fått det så fint.
ljusslingor och glitter<3 dom ska få gran oxå.
och paket.

jag, mamma och jenny skrev julkort till Naemi i Australien (farmors syster)
hoppas det hinner fram. det borde det göra.
// HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0