19:48

Jenny och jag var på stan och gjorde julklappsärenden åt mamma.
det kommer bli så snyggt. motivet kan man  ju inte klaga på ;) haha  ^^

mamma har blivit helt jätte förkyld (stava) på typ en dag.
jag hade köpt pasta och gjort en god pasta sås som vi skulle äta,
men det gick ju åt helvete med det. jag hatar mig.

mamma kom hem och somnade direkt, jag bäddade om henne och hon fick te.
Sen så gjorde jag iordning soppa. (det brukar gå bra att äta. ibland.)
vi åt i hennes rum. typ mat på sängen :)

sen fick jag värsta minnet från när jag tränade gymnastik.
Jag minns att ett år så hade jag första reservplatsen i friståendet.
jag kände mig så dålig för jag inte hade en egen plats,
men samtidigt jättebra eftersom jag skulle lära mig allas platser,
och hoppa in när någon blev sjuk/var skadad.
jag minns en gång, jag "lärde in" en plats en timme innan vi skulle tävla.
en annan gång så skulle jag lära mig hjulning flickis en timme innan vi skulle in,
hade aldrig gjort det, "äh, va fan tänkte jag och gjorde det helt lätt utanför tävlings hallen",
våran tränare hoppade av glädje. sen gjorde jag det bara på tävlingen. tränarna jublade.
vi vann. att lära sig en ny plats en timme innan och en helt ny övning är inte lätt. men jag gjorde det.

Kommentarer
Postat av: Syster

Du var så himla bra på gymnastik! Kommer ihåg att jag var avundsjuk på dig för mamma och pappa sa att du var så bra och hade lätt för att lära dig, så det var därför du fick vara reserv. Det är så synd att det inte finns något lag längre. PUSSAR

2009-12-16 @ 17:46:42
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0