20:03

Idag har jag julstädat hela undervåningen.
Jag har klätt min gran, som Jenny och Hans var så snälla att fixa, och så har jag oxå städat och gjort julfint hos mina kära barn (dom har oxå fått varsinn gran). Sen har jag försökt att julpynta snyggt här nere, mamma fixar övervåningen, men idag var hon så himmla trött när hon kom hem från jobbet, så nu ligger granen och resten av pyntet i mina händer ^^ det blir nog bra. det är kul att pynta.

jag var in till optikern idag, för jag ska kolla ut nya bågar (har inte bytt dom på nästan 7 år.) gjorde en extra koll i måndags, och så gick jag in idag för att hitta något snyggt. det enda snygga jag såg var han i kassan. han är så sjukt charmig och snygg. kan man få han i julklapp?
Jag har ett par bågar här hemma och mormors gammla som jag ska ta med imorgon och visa, och se om jag kan hitta något liknande, eller om dom sätter in nya glas i något av dom.

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad roligt om du ska ha mormors gamla bågar. Det tror jag hon skulle uppskatta. Hon vägrade ju byta ut dom fast optikerna inte tyckte att hon kudne använda dom längre:)

2009-12-23 @ 07:56:11
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0