21:55

Jag är för bra på att ljuga.
både till det bra och det det dåliga hållet.
men båda är bra.  ett possitivt (stava?!) sätt.

Inatt kunde jag inte sova på hela natten. vet inte varför.
som vanligt låg jag och tänkte på dåliga minnen från years back och månader sen.
var vaken när mamma klev upp vid fem, gjorde sitt kaffe, hämtade tidningen, åt frukost, duschade, fixade sig, och tio över sex åkte hon till jobbet. då var jag fort. vaken. lyckades somna kvart i sju, och vaknade någorlunda ok, vid kvart i tolv.
gick upp och duschade, damsög övervåningen, diskade och tvättade, skottade framsidan av våran tomt. såg att plogbilen inte varit och plogat hos någon av oss, så grannarna runt oss och mamma är smått förbannade.
stört att dom inte plogar, vi måste hoppa typ för att komma ut, men det ska tydligen, hoppas vi, ordnas tills imorgon.

jag tog en sväng förbi stan och tänkte gå in till synsam och köpa linser tack vara min kära syster), men så klart hade jag glömt kortet hemma, så jag tog en vända på stan. tog en vända in på biblioteket och frågade efter "kriminologi avdelningen". jag hittade en massa som jag lånade hem, och jag satt även och läste flera böcker. Jenny jag behöver din hjälp för detta. :) det är så sjukt intressant.
sen när jag var påväg till bussen så såg jag en polisbil svänga in i centrum, och två uniformsklädda mannliga poliser kliver ur bilen och ska tydligen gå en "titta, runt, så, allt, är , lungt, runda" i stan. jag stod bara och stirrade efter dom. Jag tycker poliser är så sjukt snygga, och uniformen och allt dom har, åh , jag verkligen ÄLSKAR DET!! Jag ska fanimej bli frisk, och jag SKA! bli polis!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Du får berätta imorrn vad det är för något du behöver hjälp med med böcker.

Bra att du har den inställningen till att bli frisk!!! Puss

2009-12-29 @ 22:49:30
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0