23:44

jag kan inte sova. (som vanligt)
jag och mamma bråkar.
ibland skriker vi.
ibland sitter vi bara tysta och tittar arg på varandra.
Jag ser ju på henne att hon är arg och ledsen.
det är jag med.

jag vet varför hon är arg och ledsen.
jag vet varför min syster är arg och ledsen. på mig.
jag är oxå arg och ledsen på mig själv.
men det är en grej dom aldrig kommer förstå.
Dom vet INTE hur det känns att stå i ett brinnande hus,
känna hur det blir varmt under fötterna,
och se lågorna slicka sig runt väggarna och mej.
och dom vet inte hur det är att bli indragen i en buske,
i tyskland och våldtagen. så  sluta bli arg  på mig.

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag är inte arg på dig. Jag är arg, ledsen och besviken på alla "människor" som säger att alla förstår och att allt löser sig och tror att det heöt plötsligt ska bli superbra en dag. Jag hoppas att vi får hjälp med allt elände och att det är någon som kan förstå på riktigt! PUSSAR<3<3<3

2009-12-03 @ 07:43:40
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0