ärenden.

Sis und ich var och gjorde lite ärenden på stan i tisdags, sen när hon åkte fr att träffa underbara Johanna så gjorde jag lite egna ärenden och julklappsärenden. det är ganska tråkigt att gå i centrum i blge, finns ju typ inga affärer kvar och det är inte så mkt julpynt heller. Ibland när jag inte har något att göra. (vilket är ofta) så brukar jag åka in till biblioteket, låna en eller flera böcker och sätta mig där och läsa ut den. någon gång sa mamma att hon tyckte det var bra att jag var och läste och lönade böcker. fattade inte varför.Innan jag åkte hem så gick jag in och köte lite mat till mina kära barn.


Jag tycker om den här boken, jag tror jag har lånat den tre ggr. den är hemsk oxå. men jag gillar den mkt.

Kommentarer
Postat av: Syster

Det ÄR bra att läsa :) puss

2009-12-11 @ 19:43:44
URL: http://jennyfilipssonblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0