bättre sent än aldrig.

bättre sent än aldrig.
nu kommer lite bilder (inte alla) från Hamburg i oktober.


Anja och Jules drapperi för deras skor. (några av dom)


En del av deras snygga walk-in-clothes-garderob. (eller nu vad det heter.)


Älskade Anja fyllde år dagen innan jag kom så jag hade
med en present till henne. hon fick ett par skor av mig,
och cider (det har dom intei tyskland.) och så skickade
mamma med varsinn tomte till dom som hon stickat :)


Älskade Jules och jag.


Snygga Rebecca hade kommit när jag kom hem från
konserten, hon hade snygga ben.


jag och Becca gick bbort till asjas och Linas lägenhet,
men dom var inte hemma, så vi skrev ett medelande till dom.
(Asja kom bort till oss dagen efter, riktigt trevligt.
och hon var lika söt som vanligt<3<3)


Vi skrev oxå en lapp till A und J innan vi gick ^^
(tyska och svensk humor)


Efter Molotov Jive konserten och när jag en gång för alla
gjorde upp med en viss person som behandlar mig som skit,
och jag bara finner mig i det. jag hade tröttnat på det.




Becca und jag gick senare och letade efter ett nattöppet piercing(stava)ställe.
Vi tog en paus i stolarna som många av alla horor/prostituerade satt i och väntade på kunder.


Vi hittade ett. (efter rebecca frågade en hora.)
min navel och läpp blev det hål på.


Jag missade mitt flyg. becca åkte tåg, as always^^ men jag
missade mitt flyg. så jag gjorde iordning frukost till A und J och.......


....köpte en flaska vin och present till dom.
dom blev helt glada! :) dm sa att dom gillar mina
överraskningar.


Detta får bli sista bilden. det är på en av dom super trevliga
tjejerna som tågluffade och som jag "räddade" att hinna med bussen till flyget.
"du kom som en räddande ängel! vet inte hur vi ska tacka dig"
dom hade alla kläder på sig, för dom hade bara handbagage.
hon hade typ fem bar strumbyxor, klänningar, kjolar,tröjor strumpor.
ja, typ allt.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej hanna, fick ditt sms! :)

vilka härliga lappar vi skrev <3



tack för bilderna och de trevliga dagarna!



hur står det till med dig?

med mig är det rätt bra, börjar få julemys :)

2009-12-10 @ 16:03:56
Postat av: Syster

Roligt att se bilder! Du är så bra på överraskningar. Önskar att jag var lika fantasifull! Puss<3

2009-12-11 @ 19:41:35
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0