jul.

så har det varit jul igen.
Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde förra julen, men jag tittade iaf inte på kalle anka och allt annat på tv.
jag ville bara inte. I år var det "lite jag vill och jag vill inte".
jag tittade på "Kan du vissla Johanna?" och "Karl Bertil Johnssons julafton" (dom är klassiker i våran familj.)

Jenny och jag åkte och hämtade upp kära farmor och så åkte vi ut och gav ljus till mormor&morfar och till älskade pappa<3 sen åkte vi hem till mamma och mig, och mamma dukade upp julmat.
det var och kändes jätte kämpigt för mig att äta, så det slutade ju åt helvete för mig.
vi spelade lite spel och kollade alla klassiska grejer på TV, sen stjutsade Jenny hem farmor,
och jag åkte med. jag gav farmors katt en julklapp oxå :)

sen när vi kom hem till mamma så agerade jag jultomte och läste rim osv.
Åh vad min älskade syster hade köpte fina julklappar.
TACK SÅ JÄTTE MYCKET, DU ÄR BÄST!!!!!<3<3<3<3<3<3<3

Jag bjuder på lite bilder;

Jag var tomte.

älskade sis<3<3

kära mamma<3<3

våran gran uppe och så min gran som jag har nere i mitt rum.

Calle och Josefin har såklart varsinn gran och paket oxå.
Mamma fick paket dagen innan (vi kunde inte hålla oss)
Jag hittade på rimmet. (skulle man nästan gissa.)

såklart tittar vi på Karl Bertil Johnssons Julafton. vi älskar den. <3

Jag(ser fet och uppblåst ut som en stor balong) och kära farmor<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad mysigt med granar till alla och till marsvinen med och vilken fin bild på dig och Jenny! :)

Tack för den mysiga filten. Jag värmde mig i den när det var kallt hemma igår.

Kram och God Jul!/Nina

2009-12-25 @ 23:47:55
URL: http://nian.bloggagratis.se
Postat av: Syster

Jag är så glad att du tyckte om mina klappar :)

<3

2009-12-26 @ 14:36:30
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0