Juldagen.

Igår kom kära Jessica<3 hit. Jag fick en superfin klänning av henne!
Leopard mönstrad och urringning i ryggen, precis sånt jag älskar<3
vi var snyggast på dansgolvet, Jessica hade super snygga skor as always,
efter ett tag så fick jag väldans ont i fötterna så jag tog av mig skorna och dansade utan.
Jag blev väldans trött redan vid tolv och ville att vi skulle åka hem, men det ville inte Jessica.
nej hon dansade vidare med sitt ragg som hon tog sällskap med sen. ^^ happy hour.
jag gick vid tolv och så gick jag utan skor i snön, så stannade det en polisbil framför mej;

Polisen: hej
Jag: hej
Polisen: det där ser kallt ut
Jag: Jag vet, men jag fryser inte
Polisen:är det säkert?
Jag: Ja, absolut, fötterna är fort domnade för längesen. ni bjuder inte på stjuts hem?
Polisen: Nej, det kan vi tyvärr inte göra, men allt är lungt eller?
Jag: Javisst! inga problem!
Polisen: Bra! ha det gött!!
jag: dessamma, god jul!

Jag träffade på både maja, shabbe och matilda från mitt gammla gymnastiklag. det var jättekul att träffa dom!
Och så träffade jag barndomsvänner och gammla klasskompisar, helt kul!

Ikväll är det band som spelar på S2, och Kristian ska vara DJ. jag funderar att gå.
får gå dit själv, men träffar säkert på folk jag känner.

Kommentarer
Postat av: Syster

Det är inet så konstigt att du ofta är sjuk nu för tiden när du går utan skor i snö och minusgrader. Var rädd om dig, Hanna! <3

2009-12-27 @ 11:37:12
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0