middag.

I måndags så åkte Mamma, Farmor och Jag till Jenny&Hans.
där åt vi farmors födelsedagsmiddag, som Jenny&Hans hade lagat till.
Farmor fyllde ju i november, men eftersom mamma låg på sjukhus då så blev det inget då.
men bättre sent än aldrig :)
dom hade lagat till en väldigt god middag, jag åt tom I 1/2 portion (små dock).
och lite av efterrätten, som oxå var god :)
Jenny och jag fick varsin present av farmor, så här såg min ut;

det som var lite kul med det var att bara några dagar före,
när mamma och jag var och handlade så hade jag sett den här,
och tyckte den var super söt och ville ha den.
ibland går tankar längre än till den man pratar med :)

När vi kom hem så somnade jag direkt,
hade fruktansvärt ont i magen, jag sov tolv timmar! helt skönt,
och vaknade bra tid oxå så jag inte sov bort hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag tycker det är så roligt att ni har sagt att det var trevligt och att det var god mat! Puss&Kram

2009-12-11 @ 19:46:14
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0