stört.

I måndags så var jag upp till vårdcentralen för att jag skulle kolla mina svullna ben och händer. och fråga om magen och varför jag hade fått en lapp om att jag skulle ta spruta mot svininfulensan innan alla andra. mamma hade sagt till om att jag ville ha en kvinnlig läkare (igentligen så bryr jag mig inte om det är kvinna eller man, jag har ju typ gjort alla sort undersökningar med mannliga läkare) och att jag ville ha en läkare som pratade svenska. ingen som bröt, för sist jag var där så var det en kvinnlig läkare och jag fattade inte ett ord var hon sa. iaf, när det blir min tur, vem är det jag inte får, samma läkare som sist! jag fattade inte ett ord vad hon sa nu heller, och inte så kollade hon mona ben eller änder, hom klämde på magen ocg sa att jag skulle gå och ta blodbrover. (6 st) och när hon såg att jag hade hål i navelen så blev hon typ jätte upprörd och sa att det var helt infekterat och att jag genast måste ta ur den när jag kom hem. när jag kom hem så tittade jag på den, det var lite torr hud och det var lite rött runt "överdelen". (som det blir) jävla kärring rent ut sagt. hon kan ju ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0