19:44

jag har inte träffat folk på väldigt länge. känns det som iaf.
tror tisdags var senast jag träffade någon, och då jobbade jag och satte ingång larmet när jag skulle gå.
på onsdag åker gräddfilen till sthlm och dansar till mando.
det ska bli kul.
var hundra årsedan jag såg dom.
eller iof, jag och mamma såg herr och fru Norén när vi var ute och gick igår.

Jag känner mig äcklad. jag vet inte exakt vad det är,
men nått gör att jag tycker det mesta är äckligt.

jag städade hela huset i fredags. det behövdes. sen lucktade det liljekonvaljer överallt. då kom jag att tänka på vårat liljekonvaljeställe som vi hade i kyna. det var fint.

förra helgen hälsade mamma, jag och farmor, på pappa, morfar och mormor.
skulle vilja åka ut dit igen innan onsdag, men vet inte om jag hinner. lillen är trasig.
jag måste ta körkort. jag måste skärpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0