en upprepning?

När jag lyssnar på mandos nya album så kommer jag automatiskt att tänka bakåt i tiden och på alla konserter man varit på och allt man varit med om.
jag gick runt i mitt rum och tittade på alla afficher, skivor mm som har med mando och spf att göra.
ex, som ena av mandos första bring em in afficher,
fick jag av mando när mitt hus brunnit ner, den andra fick jag av en skivgubben i en av blges äldsta skivaffärer
(finns inte längre)
osv, och så tänker man på allt dom sagt, och vad roliga dom är/var och
massa spännande saker man varit med om när dom varit i farten.
ex, efterfester, kull i turneébussen, kurragömma backstage osv osv.
kommer aldrig glömma tessans och björns "lek" dom hade för sig,
hahaha ^^ verkligen thehets lix.

don´t be shy baby, vad tror du om en upprepning? ;D

//HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0