how we walk

jag har druckit sex koppar kaffe, så nu är jag lagomt kaffe skakig. funderar på att ta en lucky. var några dar sedan.

kolla på den här videon med mando.  http://www.youtube.com/watch?v=lznQDQr5V7k
 vi spelade in den sista spelning på första turneen som vi var med dom på i tyskland.
det var världens bästa kväll, någonsin.
det sa mando och spf oxå. alla hade sjukt kul.
det sista jag minns innan dom åkte, var att jag och calle sitter inne i turneebussen och pratar soluppgångar och klockan var halv sex på morgonen. och sen delade jag och CJ på rödvin. a lot off stuff hände, men ingen idé att jag skriver vad, ingen kommer tro på det ändå. men det var världens bästa kväll<3<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0