min sång.

Jag måste lära mig att säga nej. jag är för snäll till vissa, eller dvs typ alla jag känner.
blir rätt mycket utnyttjad pga det. helt darin, jag hatar det.
jag funderar på att färga håret rött igen. har jag gjort ett bra tag nu.
jag har blivit besatt av titanic, satt över två timmar på biblioteket och läste om titanic,
sen under tre dagar har jag sett filmen säkert fem eller sex ggr.

just nu kollar jag på pippi, på dom sju haven. den är mysig, fast jag gillar mest pippi på rymmen.

jag saknar emanuel och DIG.
tänk om jag skulle ta med alla pappren där jag har skrivit ner sms jag fått tfrån dig alla år jag känt dig,
och visa dom för en viss person och dig.
då får du äntligen skämmas och veta om att du förudjukat mig allt för många gånger.
igentligen borde jag hata dig, men istället är du den enda jag någonsin tyckt om otroligt mycket.
nästan så jag kan säga att du är min livs kärlek.
jag älskar dig så mycket att jag hatar dig och jag hatar dig så mycket jag älskar dig.

över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0