skitungar

jag hatar barn, speciellt dom som är i trottsåldern och dom som tror dom är kaxgia när dom precis har lärt sig fan och jävlar. igår när jag när stod och väntade på bussen, så kommer det tre stycken killar i typ 8-10 årsålderna. jag ställer mig en bit ifrån dom, sen hör jag hur dom börjar att prata om mig, dom säger massa skit och töntar sig, jag står och röker lucky, och dom slänger ur sig bla: 
"haha, horan röker hasch, jag som trodde hon var uppstoppad."
"HALLÅ! min kompis tycker du har snygg röv, vad sätter du för poäng på den?"
"du är prostituerad va?"

När man är i 8-10 års åldern så ska man fan inte kunna säga sånna saker! Jag fattar inte varför vissa äckelbarn håller på så, som dom gör. jag skulle ju ha sagt nått bra tillbaka, eller bara bett dom hålla käft. men ibland blir jag bara helt stumm, och kommer på först 10 min vad jag borde ha sagt.

Jag slutade vid sex igår, men gick inte fören vid nio tiden. vet inte hur klockan hann bli så mycket, eller varför jag blev kvar så länge. jag städade väldigt noga och mycket. överallt, fast jag inte behövde. Men jag tycker ju det är rätt kul att städa ^^

AlmostFamousLisan<3 och jag skulle leka idag, men så blev det inte. helt synd :(
jag saknar dig baby<3, kommer du ihåg arenan? När calle pratade med oss från sceénen? (eller hur det stavas). det var kul, och när jag åkte med jonas hem satt jag och babblade på om mensvärk! haha; "Alltså visst är det drygt med mensvärk!? smärta går för fan upp i hela ryggen!" sen kom jag på vad jag sa, haha. dom skrattade nog åt mig sen, skulle jag ha gjort

Kommentarer
Postat av: Sanna

jävla idiot-ungar! jag hatar också barn. iallafall såna där elaka, ouppfostrade äckelungar. va har de för föräldrar egentligen? vilka puckon.

2009-02-25 @ 22:21:39
URL: http://minoru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0