kaffe och wienerbröd

Är för någon timma sen hemmkommen från jobbet, har serverat bullar, kaffe, smörgåsar,wienerbröd osv till musiker och andra fika sugna, och så pratade jag och Oona om coffeshopps, hash och PL. sånt gillar vi.
när jag kom hem så, eller ja, påvägen hem när jag gick, det var faktiskt riktigt skönt ute,
jag kände mig som en liten tomte faktiskt :)
hade farmors alldelles förstora mössa, min alldelles förstora långa jacka från hamburg och mina älskade tomteskor,
iaf, då kom jag ännu en gång att tänka på mando/spf och allt som hänt med/runt dom.
så kom jag på en väldigt söt grej.
i nian när jag var inne hos mamma Norén (en av alla 500 ggr jag har spenderat tid där),
så satt vi och disskuterade om mandos skiva, dom hade sålt guld med bring em in, och Mamma Norén bara:
K- undrar om dom hade kul igår?
gustaf sa att vi skulle få guldskivan och hänga den över pianot hemma,
du ska vi ringa honom?
H- ja, det kan vi väl.
hon ringer och dom pratar en stund, dom säger hej då osv, och lägger på.
K- han var visst lite trött dom hade festat och sådär.

haha, helt gulligt, klart dom var trötta och bakis om dom festat hela natten efter firandet av guldet<3
man kan inget annat än bara älska Mando Diao<3<3


Längtar otroligt mycket till mando nu i April. ska bli helt underbart.
Mando och Agnes och Hanna, helt bäst lix<3
funderar redan på vad jag ska ha på mig.

Imorgon tänkte jag ta mig in till stan och göra en del äreenden,
gud vad vuxet det lät. uscha.
jag vill fortfarande vara sexton år.

Pappa<3, förlåt att jag inte har varit hos dig på länge.
men mamma jobbar jämnt, och det går aldrig några bussar ut dit och lillen är trasig.
jag saknar dig verkligen. otroligt mycket. jämnt. varje dag<3
Ska försöka komma ut och tända ljus hos dig så fort jag kan!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0