20:04

Röker du?
Ibland

Snusar du?
nej, men har provat

Skolkar du?
jag går inte i skolan

Gör du frukosten själv?
jag äter inte frukost

Har du suttit i rätten?
Ja, men inte som åtalad.

Har du slagit ner någon?
jag har slagits, men inte så någon åkt i marken/golvet

Har du pussat någon av samma kön?
Ja

Har du varit på strippklubb?
Ja, i hamburg

Vad gör du när du blöder näsblod?
låter det rinna tills det sllutar

När grät du senast?
Igår
Vem kan du prata om allt med?
Hanna

Har du solglasögon?
Ja, tre par

Skriv en mening på engelska:
When I came to in Amsterdam
the hotel showed a movie
with Marlon Brandon
and his friend Pacino

Vem pussade du senast?
Calle

Vem kramade du senast?
Mamma

Vad är din högsta önskan just nu?
Bli frisk
Vad heter ditt hårspray du använder?
Klippoteket

Vem gillar du?
Emanuel

Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
Svart med VcPs tryck

Är du blyg?
Ibland

Vad tänker du på just nu?
Att jag känner mig sjukt fet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0