aj.

fan vad allt inte är kul just nu! jag är arg och sur, är kissnödig och har mensvärk som går upp i hela ryggen. faan att vara kvinna just nu, varför är det vi som måste allting? vi ska få mens, vi ska föda ungar, vi ska ha bröst osv. nej gud, du skapade en orättvis värld.

okej, jag ska vara lite possitiv, jag fick Molotovs nya album idag. det var iof inte så bra som jag trodde det skulle, men det var inte dåligt heller.

Igår tog jag en lång fika med Hannabola. det var mycket trevligt. det är alltid trevligt att träffa henne<3

Bilen startade inte idag när jag skulle åka, så jag fick ta cykeln. kul! så nu måste jag åka ännu tidigare om jag ska hinna in till stan innan BSM. jag hatar att cykla i snö.

Matilda kommer hem i helgen :) det ska bli kul! nej, nu måste jag styra ipren/ibumetin eller någon annan sorts värktablett om jag ska orkar spela. tänk er att det är någon som vrider om skinnet på magen och slår längs ryggraden med en trubbig hammare, typ så känns det. fan för mens. darin.

över och ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, den 29 jan är det release på debaser, med molotove! Ska du dit?

puss

2009-01-22 @ 15:01:05
URL: http://vithet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0