god morgon.

jag vaknade för typ en timme sedan. jag hade en helt wierd dröm. typ att jag och lindsay lohans flickvän var i min gamla lekstuga och att vi skulle sova där, undrar hur det kommer sig att man drömmer så konstiga saker ibland. som farmor berättade, hon hade drömt att jag skulle hjälpa henne ta ner julstjärnan och då hade jag ramlat ut ur fönstret.

nu har jag bara ett stygn kvar, dom andra 14 har jag plockat bort själv. jag orkar inte åka upp till vårdcentralen, om man kan göra det på samma sätt hemma, så lär det väl fungera lika bra. jag har inte märkt någon skillnad när dom gjorde det första gången.

nu vet jag inte vad jag ska skriva mera.

över und out.

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Hihi, vad är det för stygn som du pillar ut själv?

2009-01-07 @ 21:22:46
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0