jävla 2008 och nytt år

okej, nu är det nytt år. nu ska man se tillbaka till förra året och se fram emot detta år som kommer.
jag vet inte vad jag ska säga.

mitt 2008, har nog varit ett av dom lökigaste och "darin--cp-lök-osv-drygaste" åren.
okej början var bra, var ute på en underbar turneé med mando och agnes,
sen så kom säter och det sög som fan, men det vände ett tag och då var allt hur underbart och bra som helst.
 men sen så blev det svart, ingen såg eller gjorde nått.
jag var in och vände på lassarettet ett antal ggr.

sen kom PL, det var inte kul,
eller klart att det var kul att träffa alla ,men det var inte som jag väntat.
sen så hela sommaren, hösten, vintern osv, äsch fan, jag orkar inte förklara!!
detta året sög faktiskt! riktigt jävla mkt, och början på året blev ju heller inte så bra.
inget är bra just nu.
inget.
ABSOLUT INGENTING ÄR BRA!

det har hänt för många otrevligheter.
för många som stått mig nära har dött.
för många saker som jag tycker om har förstörts.
 jag har blivit sårad ett antal ggr, jag brukar inte bry mig om sånt,
men när det händer för 23:de gången så börjar det kännas i hjärtat.

appropå hjärtat, så gör det ont och hugger konstant.
jag har svimmat ett x antal för många ggr.
fått för mkt blåmärken och slag och blivit tvingad till en hel del som inte finns i biblen.
jag hatar mycket just nu.
och jag är mer än JÄVLIGT besviken på en hel del personer och saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0