oasis, molotov och darin.

I onsdags så tog jag mitt pick och pack och åkte till hufudstaden för att tillbringa några trevliga dagar och nätter fram till fredagen. trodde jag ja. allt började asbra, elinbaby mötte mig på stationen, så tog vi en jättelång fika och pratade om allt, verkligen allt. så skönt<3 sen märkte vi att tiden flygit iväg, så vi skiljdes åt och jag sprang iväg till mitt hostel för att göra mig iordning till oasis. dom skulle spela på globen, jag gillar inte riktigt globen, det är för stort på nått sätt. iaf, jag kom dit och första synen jag får är en hel drös med uniformsklädda poliser, och jag som älskar uniformer och vill söka till polishögskolan, blev alldelles till mig och började fråga ut ett par, tre, fyra st, om hur dom kom in, hur gamla dom var osv. dom var jätte trevliga, och sa att jag varkligen skulle sattsa och söka, sen visade dom vägen till entreen. då var jag glad.
 
men sen tre min senare kommer det fram en manlig och kvinnlig polis. kvinnan drar fram polislegget "hej, vi är från polisen, vad har du tagit för nått, du står här och vinglar och dina puppiler är stora som cocosnötter." då blev jag förbannad. jag hade tagit två glasvin och sen mina dagla tabletter mot bulumin, och det är dom som gör att jag ser drogad/full/borta/hög ut. jag försökte förklara för dom, men icke, men tillslut så fick jag vara kvar. fan för dom t vå säger jag. men iaf konserten var super bra, så häftigt att se när alla folk sjunger med och hur otroligt mkt folk det kan vara.

dagen efter var jobbig, jag får alltid "efterskak" när jag  inte ätit ordentligt (gör jag ju aldrig för sig men) nu hade jag iaf tänkt mig att försöka, så jag gick till konsum och köpte mat, sen till systemet, då var det ett sånt där så man säger i kassan vad man vill ha, sen går dom och hämtar, jag fattar inte riktigt meningen med det. hursomhelst, tunnelbana bort mot slussen och debaser, jag kom rätt tidigt, och dom hade inte öppnat än, så jag tog en runda i gamla stan, så hittade jag en butik med massa percingar, örhängen osv, så där gick jag in. och helt otroligt, hon i kassa och jag fann varann direkt!! :) det var en helt underbar kvinna! verkligen! vi pratade om allt, som vi känt varann hela livet, jag fick hennes nummer osv, och hon gav mig massa bra tips om piercingar, tatuerare osv. det var kul. sen gick jag tillbaka till debaser.
 
"hanna plus en på gl och jag ska ha en skiva liggandes i kassan." "vart har du plus en någonstans då?" "hon kommer sen" (jag hade ju ingen.) sen var det väldans trevligt, basist, trummis, gitarrist,hannavafan och bartender hängde för fult och roddare, det var asnajs, men sen så förstörde sångaren allt. då gick jag hem. oscar var iaf den bästa under kvällen, och bartendern som städade toaletten och sa att jag skulle hjälpa till, det var kul. ^^ 

nej, nu tror jag faktiskt att jag ska ut och ta en lucky.
har inte rökt på flera dagar.

över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0