sömnsvårigheter.

nu är det andra natten som jag inte kan sova. vaknade fyra inatt, och fyra igår, sovit typ sex timmar på två nätter.
jag tänker för mycket. jag har ju iof fått några konstiga tabletter, så ska hjälpa mot sömnsvårigheter och depression (eller hur det stavas) men jag vill inte ta dom, man går upp i vikt av dom, jag vill äta dom som jag åt först, dom gick man ner i vikt av, och det sa folk att jag gjorde, då blev jag glad. nu känner jag mig bara som en stor ballong som blir större och större, snart kommer jag spricka. jag får prata med fredrika på måndag, gud var ju år och dar sen som jag var där. jag får säga att jag vill ha dom gammla tabletterna, men en starkare dos av dom, då kanske dom ska hjälpa. hoppas jag.

om två veckor är det rockbjörnen, sen några dar senare är det OASIS!!! :D
ja fresten, är det någon som har lust att följa med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0