spf<3<3

sugarplum var på tv nyss, eller ja, calle, victor och jonas. tänk vad några minuter av deras underbara musik kan göra. jag blev helt glad i dom minuterna dom spelade<3

det känns som jag går i en typ bubbla hela tiden, den spricker så fort jag blir upprörd eller ledsen, sen för att den ska bli ny, så måste jag göra en massa dumheter, det dämpar ångesten.

jag låg och grät i en halvtimme idag, jag är så trött och arg på mamma.
hon förstör mitt liv, hon och jenny försvårar allt för mig för att bli frisk, och dom asen som lovade att hjälpa mig. jo tjena. fuck off.

jag längtar till rockbjörnen.<3 det ska vara på cirkus iår, som förr, circus är alltid bästa stället att ha en spelning, eller nått evangemang på (eller hur det stavas).

det är skitkallt i mitt rum, ja, här i hela nedervåningen, det är typ ingen värme på, så jag ska ta en lång dusch. skulle faktiskt vilja bada, med bubblor och grejer, men får inte än, tatueringen är inte riktigt läkt än. appropå tatueringar, tänkte gå och tända ett ljus imorgon.

grattis på namnsdagen farmor!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0