tredje.

idag är tredje tidiga morgonen jag vaknar, vaknade vid fyra. men somnade halv nio, så har sovit typ sex timmar iaf, men det räcker ändå lixom inte för tre dagar. darin.

jag har tränat tre dagar i rad nu, jag känner mig riktigt duktig, när det blivit lite ljusare ute ska jag ut på en springtur, var längesen jag hälsade på sugar und mando. appropå spf så måste ni rösta som fan på dom till rockbjörnen!!!!! och appropå mando så släpper dom snart sitt femte album<3<3 då ska dom snart ut och spela, som vi har längtat<3

jag har kommit på mig själv att jag inte umgåtts med någon sen två dagar innan nyårsafton, alltså förra året. ja dan innan, nyårsafton och dagen efter sög ju som fan, då var jag ju tvångsinlaggd på sjukhus, så mitt firande var det värsta jag varit med om, kommer iof inte ihåg nått, var ju ner drogad av diverse mediciner, hursomhelst, 2008 var icke mitt år, nu hoppas jag att 2009 blir way mutch better. snälla gud och jesus och björn dixgård, låt detta år bli nått av dom bästa jag haft. danke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0