varm mjölk.

Jag har fått en ny favoritdryck, eller ännu en iaf.
varm mjölk.
okej, det kanske låter skitäckligt, och låter som typ välling man ger till bebisar. men om man skummar den, som man gör när man gör latte, då blir det hur gått som helst, sen är det ju bara ett stort plus om det är chai smak i.
mums för chai latte.
jag fick en flaska med chai av Oona i julklapp. Typ bästa julklappen.

Jag tycker mindre om sjukhus. okej, jag har aldrig gillat sjukhus.
men när jag var liten och jag var där för rutinkontroll för öra,näsa,hals och såntdär man gjorde,
så tänkte jag alltid att jag vill ligga inne på sjukhus flera dagar.
typ att jag skulle bryta benet, få blindtarmen, typ vad som helst.
jag ville få se hur det var i alla filmer, när man såg barn bli inlagda.
det såg så mysigt ut tyckte jag.
fan vad jag kan få för mig grejer.
Hur fan kunde jag tycka sjukhus vara mysigt.
jag är verkligen dum i huvudet på riktigt.

dom senaste gångerna jag varit där har jag bara blivit utskälld, eller illa bemött.
dom enda som alltid varit trevliga är ambulanspersonalen.
okej, nu ljög jag.
en gång när ambulansen kom, jag mådde verkligen dåligt.
kunde inte andas.
både mamma,jag,jenny och polisen tyckte jag skulle in till falun och magpumpas.
guess what ambulanspersonalen sa?!:
 "hon får skylla sig själv, om hon så ska spy för hon väl göra det själv, det är bara att sticka fingrarna i halsen så mår hon bättre sen".
jävla darin vad det finns fuckade männskor.

jag kollar på gökboet.
jag fick en diagnos förra veckan som skulle passa in på patienterna där.
kul.
Inte direkt det jag ville höra.
fast jag har ju iof inte fått hört något possitivt dom senaste veckorna.

Gud jag måste börja jobba nu.
ska träffa sis imorgon, då kan jag passa på att gå till Oona och fixa nya tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0